Een project voor de Hertog schoorsteenvegers

In opdracht van de Hertog Vegers hebben wij de oude website omgezet naar een fris nieuw ontwerp waarbij wij de homepage volledig vernieuwd hebben. Naast het vernieuwen van de homepage hebben wij ook 3 landingspagina’s voor de Google Adwords campagne toegevoegd. Deze pagina’s zijn bedoeld om meer rendement uit de huidige Google Adwords campagne te halen door het verlagen van de CPC’s (de kosten per klik).

Logo ontwerp

Het ontwerpen van een logo hoorde officieel niet bij de opdracht. Vanwege het ontbreken van een logo op de oude website besloten wij net dat beetje extra te bieden voor deze klant en een simpel maar toch duidelijk logo te ontwerpen. Het resultaat zie je hieronder.

logo ontwerp de hertog

resultaten landingspagina’s

Ondanks dat onze landingspagina’s (Tilburg, Rotterdam en Utrecht)  zijn opgezet voor de Google Adwords campagne scoren deze pagina’s organisch ook zeer goed. Naast het schrijven van teksten zijn hier geen verdere SEO werkzaamheden verricht. Zoals je in de onderstaande afbeeldingen kan zien scoren de landingspagina’s Tilburg en Utrecht op de eerste pagina van Google. Dit wanneer men zoekt op de keywords “schoorsteenvegen Tilburg” en “schoorsteenvegen Utrecht”.

seo-de-hertog-klein

webdesign voor de hertog